Glimtar ur livet

2013-05-06
15:08:08

Förr eller senare exploderar jag


Veckans läsning: Förr eller senare exploderar jag - John Greene.

Har inte läst ut hela än men den handlar om en 17-årig tjej som har obotlig cancer. Pga den går hon till en stödgrupp med andra ungdomar där de samtalar och där hon även träffar Augustus som har haft cancer och med den mist ett ben.

Cancern är egentligen inte utskriven så mycket i denna boken utan det är mest om vad som händer runt omkring i hennes liv. En intressant bok men som var lite svår att komma in i enligt mitt tycke.
Är inte så bra på att recensera böcker så ha det i åtanke. :-)
Boken är "påhittad" och vet inte om det är därför jag har svårare att komma in i den..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: