Glimtar ur livet

2013-08-05
22:21:24

Konsertsommar
Denna sommar har varit mer jobb än ledigt tror jag men min semester som jag hade i iaf två sammanhängande veckor utnyttjades väl!
Jag och musikern Lena Öberg har sommarkonserter runtom i kyrkorna nu i sommar, dessa startade med Skarstad kyrka den 21/4 och avslutas i Vårkumla kyrka den 8/9. 
Om ni vill så kika gärna in på vår blogg: www.mariaochlena.wordpress.com
 
Igår var vi i Härjevads kyrka utanför Saleby och på fredag ska vi till Ölme kyrka som ligger mellan Karlstad och Kristinehamn, kul med så många olika platser!
 
Skarstad kyrka
 
Klockstapel, Kälvene kyrka
 
Jag rensar bort lite lera från klackarna. Så går det när man är ute och springer!
 
Håkantorps kyrka utanför Broddetorp, underbar omgivning!
 
Lagmansereds kyrka utanför Sollebrunn
 
Grolanda kyrka utanför Floby
 
Grolanda kyrka
 
Grolanda kyrka
 
Härjevads kyrka
 
Härjevads kyrka
 
Härjevads kyrka
 
 
 

Kommentar:

Det finns många vackra kyrkor i vårt land! :)

2013-08-06 @ 12:08:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: