Glimtar ur livet

2013-05-06
22:53:00

Glitterbeställning inför gig!
Har precis suttit och beställt hem en massa fina (förhoppningsvis) klänningar, skor och leggings från Nelly och jag hoppas att det är något som passar som jag kan använda på gigen i sommar! :-)
Har alltid velat ha glittriga skor (ja, älskar glitter!) och nu har jag äntligen beställt ett par, nu återstår bara om jag kan gå i dem... Det här med högklackat är väl egentligen inte min grej men nångång ska man väl lära sig!
Inser egentligen att jag nog inte kommer att kunna gå i dessa men bara MÅSTE testa!!
Taggar: högklackat, nelly;

Kommentar:
#1: Annika

Så himla läckra!

Svar: Kommer knappast kunna gå i dem men hoppas hoppas :)
Glimtar ur livet - Maria Svensson

2013-05-08 @ 20:32:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: