Glimtar ur livet

2013-05-07
10:00:00

Altanhäng
Gårdagskvällen var helt underbar!
Jag är så glad för att vi har våran inglasade altan, i och för sig är den inte isolerad men vad gör det?
Satt ute i går kväll till kl. 23!! Sen insåg jag när jag hade beställt allt det däringa från Nelly att det nog var dags att plocka med sig datorn in och sova lite.
 
Men säger bara det att det är helt underbart!!
Sommaren är sjutton här snart, 19 grader ute igår, så skönt!
Väldigt mycket superlativ nu men ja, är sååå glad för värmen och solen!
 
Kanske skulle ta en vecka hit igen...
 
 
Saknar allt veckan på Kefalonia, min första utomlandsresa och helt, helt underbar!
Har ju som sagt inte varit på fler ställen men rekommenderar verkligen Kefalonia!
Inget för partyprissar kanske men för de som vill ha lugn och ro och upptäcka saker
och ting eller bara ligga på stranden och njuta!

Kommentar:

Altanhäng är skönt! Eller bara allmänt trädgårdshäng! :P

2013-05-07 @ 18:27:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: